vrijdag 30 november 2012

Champagne



Soms lijken briefings alleen maar simpel.... Of hoe kan je mensen die zowel privĂ© als professioneel reeds verschillende incentives hebben mogen beleven, verrassen met een trip naar  Reims... 
 
Na de brainstorming intern en overleg met de klant werd gekozen om het gastronomisch 'top' te houden alsook om een groot champagnehuis te combineren met een klein huis. Diner en overnachting in een relais chateau en als afsluiter een lunch in een sterrenrestaurant. 

Na 2 prospectietrips was iedereen overtuigd dat het een schot in de roos zou zijn.  Om alle klanten de kans te geven om in te schrijven, werden er 4 weekends gekozen en opstapplaatsen tussen Luik en Aalst. Vanaf vertrek werden de klanten ondergedompeld in de bubbels, keuze uit 2 merken. Er was een mooi lunchpakket voorzien zodat we Reims met gevulde maag bereikten. 

Daar aangekomen was de eerste stop een bedrijfsbezoek gevolgd door de Belgisch trots Vrancken-Pomery. Na een bezoek aan de kelders en een tasting werd koers gezet naar een prachtig Chateau in de buurt van Reims. Daar wederom een welkomsdrankje en een vlotte check-in. De klanten kregen dan de tijd om te genieten van een warm bad of douche of vervolgens aan te schuiven voor een prachtig diner. De volgende morgen werd koers gezet naar de Marne vallei om daar een lokale champagne boer te bezoeken. 

Een geweldige ervaring zelfs voor de kenners onder ons, want wie kan vertellen dat hij een rondleiding kreeg van de achterkleinzoon  (4de generatie) van het huis?

Afgesloten werd de trip met een lunch in een Michelin sterren zaak zodat iedereen er een heerlijke trip had opzitten.

Genodigden supertevreden, klant tevreden, dus wij ook content !

Omwille van discretie worden geen namen vrijgegeven in bovenstaande tekst deze kunnen op aanvraag verkregen worden. Ook het communicatieplan rond deze incentive werd intern verzorgd.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten